vineri, 8 ianuarie 2010

Barbatul casatorit dupa 7 zile...7 luni...7 ani

Dupa 7 zile :
Te iubesc ; Buna seara, iubito ! ; Nu te deranja, vin eu ! ; Draga mea, MAMA ta la telefon ! ; M-am gandit ca un inel ti-ar face placere. ; Nu e grav, nu cred ca pateaza. ; Sunt absolut de acord cu tine ! ; Mmmm, miroase gustos... ! ; Iti sta foarte bine aceasta rochie ! ; Oupsss...cred ca mi-ai stricat hard-discul calculatorului, draga mea... ; Hm...ce parfum provocator ! ; Draga mea, ti-am inchiriat filmul tau preferat. ; Ah, nu, seara asta o petrecem in doi !
Dupa 7 luni :
Sigur ca te iubesc ; Salut, ai avut o zi buna ? Vrei sa vin ? ; Ridica receptorul, e pentru tine ! ; Un vas e tot timpul util ! ; Fii mai atenta, te rog ! ; De data asta ai avut dreptate ! ; Ce avem la cina ? ; Iarasi o rochie noua ? ; La naiba, puteai fi mai atenta, totusi ! pfff... ; Se simte puternic colonia ta ! ; Esti sigura ca vrei sa vizionezi asta ? ; Te deranjeaza daca Robert ramane la cina ?
Dupa 7 ani :
Daca nu te iubeam, de mult plecam, nu ? ; Salut, a adus ceva postasul ? ; Deci, sa vin ? ; TelefooOOOoonul, la naiba ! ; Tine banii, cumpara ce-ti place ! ; La naiba, tare neindemanatica mai esti ! ; Esti nebuna sau ce ? ; Pfff...iarasi paste ? ; Cat costa rochia ? ; Sa nu te mai vad niciodata in preajma calculatorului meu ! ; La naiba, iar te-ai dat cu insecticid ? ; Deci, in seara asta e footbal si sa nu aud altceva ! ; In seara asta vin la masa 10 prieteni, sunt toti tipi de gasca, ce naiba !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu