sâmbătă, 9 ianuarie 2010

O minipoveste cu talc

Un agent de vanzari, un angajat la birou si un director de personal ies impreuna de la munca la pranz si, cum mergeau ei catre un mic restaurant sa ia masa, se impiedica de o lampa cu ulei veche. O freaca putin si un duh iese la lumina.
- De obicei, eu implinesc 3 dorinte, dar cum voi sunteti trei, am sa va indeplinesc cate una la fiecare.
Angajatul de la birou intra repede in fata, gesticuland:
- Eu, eu ! Vreau sa fiu pe o plaja alba din Bahamas intr-o vacanta care sa nu se termine niciodata si fara sa am griji care sa ma impiedice cumva sa ma bucur de frumusetea vietii.
Nici nu termina bine de zis si ...puf ! angajatul dispare imediat.
Agentul de vanzari iese si el in fata:
- Eu, eu ! Vreau sa savurez o "pina colada" pe o plaja din Tahiti impreuna cu femeia visurilor mele.
Si...puf ! agentul dispare si el.
- E randul tau, spuse duhul uitandu-se la directorul de personal.
- Vreau ca astia doi sa fie inapoi la birou pana se termina ora de masa !
Morala:
 Lasati intotdeauna superiorul ierarhic sa-si exprime primul dorintele.

Un comentariu: