vineri, 1 octombrie 2010

Glume, glumite...

*      De ce au blondele scris un "A" deasupra patului ?
        Sa nu uite textul in timpul orgasmului !


*      La piata, Ion vinde un cocos. Se apropie un cumparator:
        - Cat ceri pe el ?
        - Trei sute de mii.
        - Da' gainile le calca ?
        - Calca gaini, rate, gaste, curci, . si cainele, . si porcu' !
        - Pai de ce il vinzi ?
        - De la o vreme se uita lung si la mine......



*       Semn rau - sa te duci noaptea in padure in portbagajul unei masini.



*       Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj !



*       Savantii au ajuns la concluzia ca cele mai multe vitamine se gasesc in farmacie...



*        Se spune ca cea mai mare curva de pe Pamant ar fi SPERANTA. Toata lumea traieste cu ea....



*        - Doctore, ce aveti pentru ridurile mele ?
          - Cel mai mare respect !



*        - Dom' doctor, sa stiti ca barbatul meu ma inseala !
          - De unde stiti?
          - Am patru copii si nici unul nu seammana cu mine !



*        "Alegerile sunt procedeul prin care oamenii liberi isi aleg stapanii." (Timon din Paris )



*         Dragostea e oarba, dar casatoria ii reda vederea.



*          Dupa o cina selecta la niste cunoscuti, sotia ii spune sotului :
            - Dragule, nu ti-a fost rusine sa te duci de cinci ori cu farfuria dupa mancare ?
            - Nu, draga, de fiecare data eu spuneam ca este pentru tine..



*           Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie sa lupti pentru ele, apoi iti atirna de gât o viata intreaga.



*           Tatal vine de la cresa cu copilul, mama îsi pune mîinele in cap:
             - Ma, asta nu-i copilul nostru!
             El, mirat :
             - Ce importanta are, mâine tot la cresa îl duc.



*           Pai...Sunt suparat, ca nu mi se mai scoala de vreo zece ani...
             - Oh!... Sa bat in lemn, mie numai de vreo cinci !



*           In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
             - Fratilor, eu merg ! Eu merg din nou pe picioarele mele !
             - Spune, cum s-a produs minunea ?
             - Mi-au furat masina !



*            Mai rau decat o pietricica in bocanc poate fi doar un firicel de nisip in prezervativ !



*            Vechi proverb tibetan: Daca femeia ar fi buna, si Dumnezeu ar avea una.



*             Intrebare la Radio Erevan:
               - Este adevarat ca, in urma dezastrului de la Cernobal, toata conducerea centralei s-a sinucis ?
               - Da, in afara secretarului de partid, care nu a fost gasit acasa
!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu