joi, 21 ianuarie 2010

Nu da "copy" daca nu stii sa faci "paste" !

  Un orator motivaţional foarte cunoscut îşi întreţinea publicul. La un moment dat zice:

- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
La auzul acestei afirmaţii, publicul rămâne uimit.
Oratorul continuă:
- Iar acea femeie a fost mama mea! Râsete şi aplauze.

Seara, un manager instruit de oratorul respectiv încearcă să plaseze această glumă de efect acasă. Fiind niţel beat, zice:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu erai tu!
Nevasta începe să spumege de furie. Încercand să-şi amintească preţ de 20 de secunde a doua parte a glumei, managerul trânteşte, în cele din urmă:
- Şi nu-mi amintesc cine era. !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu