miercuri, 10 februarie 2010

Ion si Maria - Glume si glumite

1.- Seara, Ion şi Maria se pregătesc de culcare. Ion iese afară să se uşureze. Se întoarce peste cîteva minute
      cu pantalonii uzi. Maria îl întreabă:
      - Plouă ?
      - Nu, bate vîntul.

2.   Maria către Ion:
      - Unde mergi, Ioane ?
      - La cîrciumă.
      - Atunci, ia bate-mă acu, că pe cînd vii, io oi dormi.


3.    Maria se întoarce de la magazin cu o pălărie noua. Către Ion:
      - Mă Ioane, să vezi, mi-a zis vînzătoarea că pălăria asta mă face să par cu 10 ani mai tînără.
      La care Ion:
      - Şi-atunci de ce nu ţi-ai luat trei ?


4.    Ce face Maria în seara nunţii ca să nu murdărească cearceaful ?
       Se spală pe picioare.


5.    Ion o întreabă pe Maria:
      - Mărie, ţie ţi-ar plăcea să fii bărbat ?
       Maria răspunde:
      - Da, Ioane, da' ţie ?

6.    Ion şi Maria erau în pat...
       Dintr-odată, Maria îi zice lui Ion:
       - Mă, Ioane ! Trage tu o băşină aşa cum ştii tu.
       - Da' de ce, tu, Mărie?
       - C-aşa-ţi put picioarele.. .

7.    Vine Ion acasă de la oraş şi zice către Maria, hotărît:
       - Marie, stinge lumina, trage perdelele şi în pat iute.
       - Mă Ioane, da' mai am de lucru.
       - Dac-am zis, am zis !
       Vede Maria că n-are încotro, se conformeaza. Se pune şi Ion în pat, trage plapuma peste ei şi zice:
      - No, acum Marie, să-ţi arăt ce ceas cu fosfor mi-am cumpărat.


8     Maria îl strigă pe Ion:
      - Ioane, hai în casă, că plouă !
      - Lasă, stau afară, că plouă şi aici !


9.    Ion şi Maria la restaurant:
      - Ioane, aşa-i că nu-i frumos să-mi sug măseaua ?
      - Nu, fă!
      - Atunci, suge-mi-o tu !

10.  Ion şi Maria vin de la cîmp. Ion o trînteşte pe Maria în căruţa plină cu fîn şi i-o trage bine de tot.
      Maria zice:
      - Măi Ioane, ce m-ai speriat. M-ai sperie-ma încă o dată.
      Ion se conformează şi i-o trage iar.
      Ajung în sfîrşit acasă.
      - Ioane , mai sperie-mă o dată...
      Ion i-o trage din nou, după care se duce la treabă. Vine acasă...
     - Ioane, mai sperie-mă o dată...
      Ion i-o trage şi dă să se culce.
      Adoarme, dar Maria îl trezeşte:
     - Ioane, hai, te rog, mai sperie-mă o dată.
      La care Ion:
      - Bau !


11.  Ion se întoarce de la cîmp. Maria îl ia la întrebări:
       - Ai auzit că Leana a născut o fetiţă?
       - Treaba ei.
       - Dar am auzit că-i a ta.
       - Treaba mea.
      - Atunci eu mă arunc în Dunăre.
      - Treaba ta.


12.   - Ioane, a căzut o stea, pune-ţi o dorinţă.
        - Mi-am pus-o !
        - Şi ce mai aştepţi ? !


13.   Ion şi Maria mergeau pe un drum de ţară din inima Ardealului.
        - Fă, Marie, tu eşti fată mare ?
        - Cum ţi-o fi norocul, Ioane...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu